
Kolejne nagrody otrzymał MKS Selgros Lublin. Tym razem klub został wyróżniony w plebiscycie „Champ Award” – polskie kampanie sportowe w aż dwóch kategoriach.
Po sukcesach na krajowym podwórku, gdzie MKS Selgros Lublin sięgnął po 18. tytuł mistrza Polski oraz po pozytywnych występach w Lidze Mistrzyń i Pucharze Zdobywców Pucharów, klub został wyróżniony także w dziedzinie marketingu.
Lubelska ekipa bowiem otrzymała pierwszą nagrodę w kategorii sportowa marka zostawiając z tyłu kolejno Vive Tauron Kielce, a także Chemika Police.
Natomiast tytularny sponsor 18-krotnych mistrzyń kraju – Selgros Cash&Carry – zdobył drugą nagrodę w kategorii sponsoring zespołu sportowego.
Ideą The Champ Awards – polskie kampanie sportowe jest pomoc w rozwoju polskiego sportu, połączenie biznesu ze sportem w celu zwiększenia nakładów prywatnego i państwowego biznesu na programy upowszechniające kulturę fizyczną i sport oraz nagrodzenie wszystkich, którzy znacząco przyczynili się do promocji sportu i rekreacji.
www.lubsport.pl