
MKS Selgros Lublin ma szansę wygrać plebiscyt The Champ Awards – polskie kampanie sportowe w kategorii sponsoring zespołu sportowego. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 26. czerwca w Warszawie.
Wśród laureatów plebiscytu w kategorii sponsoring zespołu sportowego poza MKS-em Selgros Lublin znalazły się także firma Lotos, Grupa Azoty, reprezentacja Polski w piłce nożnej oraz Polkomtel i reprezentacja Polski w siatkówce. Trójka finalistów otrzymała największą liczbę punktów spośród zgłoszeń w tej kategorii.
Ideą The Champ Awards – polskie kampanie sportowe jest pomoc w rozwoju polskiego sportu, połączenie biznesu ze sportem w celu zwiększenia nakładów prywatnego i państwowego biznesu na programy upowszechniające kulturę fizyczną i sport oraz nagrodzenie wszystkich, którzy znacząco przyczynili się do promocji sportu i rekreacji.
Wyniki plebiscytu zostaną ogłoszone 26 czerwca w Warszawie. Wówczas zostaną przyznane medale – złoty, srebrny i brązowy.
www.lubsport.pl